Цитата |
---|
Шановні колеги,прошу допомоги! Вирішив замінити кільця на улюбленій болонці(старі вже зовсім нікудишні-рамки поржавіли,вставки попилялись). Маю кілька питань: - як правильно зняти старі,щоб не пошкодити вудлище?; - як правильно примотати нові(однолапкові зі вставками SIC) та які нитки краще використовувати?; - як правильно залакувати(маю ''яхтенний'' лак,планую використати його)?.
Якщо схожа тема вже проскакувала,буду вдячний за сцилочку. Також буду вдячний за будь-яку толкову пораду.
Дякую всім завчасно! |
1. Позичаєш в дружини фен. Береш гострий ножик (можна трафаретний). Прогріваєш феном обмотку кільця. Має бути теплим. Тоді ножем зрізаєш частково лак з нитками. Ріжеш обов'язково ПО ЛАПІ кільця. Це робиться, щоб випадково не зачепити бланк, якщо сповзне ніж. Лак і нитки знімаєш до металу лапи. Підігіваєш лапу і знімаєш кільце. Та частина обмотки, що прорізана, після зняття кільця зніметься як шкарлупка з ракової шийки :ds:. Далі підхоплюєш кінець нитки на непрорізаній частині і просто розмотуєш її. Залишки лаку зчищаєш обухом трафаретного ножа.
Ніякої запальнички, ніякого відкритого вогню. Перегрієш - бланк складеться в перегрітомі місці як паперова трубка. Саме через це не рекомендую користуватись промисловими фенами і газом (зависока температура).
2. Лапи на кільцях бажано звести на "нуль" - так буде простіше заходити на них ниткою, причому можна використовувати досить грубий напилок - краще триматимуться кільця під обмоткою.
3. Береш картонну коробку від взуття побільше (це буде стапель:al:) і на двох протилежних стінках робиш трикутні виїмки, куди кластимеш бланк при примотці кілець. Кільця перед примоткою фіксуєш на бланку малярною стрічкою або гумовою ниткою.
4. Примотуєш НЕЙЛОНОВОЮ ниткою, приблизно №30. Катушку кидаєш в чашку, а регулювання натягу нитки зручно робити, пропустивши нитку між листами книжки. Нитка може бути будь-якого виробника, але бажано не дуже ворсиста. Кільце під ниткою має трохи рухатись - наглухо краще не примотувати, можна продавити бланк. Примотану готову обмотку бажано миттєво обпалити запальничкою, щоб припалити ворс.
5. Лакувати краще двокомпонентним лаком (наприклад автомобільним. Його часто продають на вагу - треба взяти пару пляшечок, бо запропоновані в магазині будуть коштувати дорожче, ніж сам лак.:ds:). Перед лакуванням ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити положення кілець відносно бланка і, при потребі, поправити.
Ніяких епоксидних смол. По перше, вони нестійкі до ультрафіолету, по друге - полімеризуються до крихкості. З часом обмотка стане тріскатись, а перемотати буде важко, бо зняття лаку і зняття смоли з обмоток - це зовсім різна праця:du:. Після першого шару потрібно лезом зрізати з обмоток всі виступи, вузли і ворс, якщо він там залишився після обпалювання.
6. Для рівномірного покривання обмоток бланк має крутитися до загусання лаку. Це можна робити або вручну, або використати будь який привід з частотою 3-20 об/хв.
Хуух, вроді все:bk: